Geçen hafta Füsla bunalmalarımız sonucu biraz moral depolayalım, vitrinlere bakalım, yeni trendleri takip edelim diye EGS'ye attık. Girdiğimiz ilk mağaza biz girdikten 2 dakika sonra kapatıldı.Sonra yandaki mağazaya geçtik, 5 dakika kıyafetlere baktık sonra yönetici bayan gelip mağazayı kapamak zorundayız yönetimle bir anlaşmazlık oldu dedi.Ve bizi dışarı çıkardı.(Bu iki mağaza 1 saat içinde boşaldı ve taşınıp gitti) Bundan sonra bir saat daha gezdik ama her girdiğimiz mağazada ya bu da kapanırsa diye ürkeklik yaşadık. Bu garip bir psikolojiyle Burger King den Whooper menü yedim. Füs rejimdeydi bana nefretle baktığını hissettim. Sonra bi düşündüm aslında normal boyutta bir hamburger arada bir yendiğinde çok zararsız. Asıl zararlı olan patates, soğan halkası, kola:) Bunları düşündükten sonra üzerine bide kazandibi yedim. Her zaman bu şekilde beslenmem ama arad bir yapınca da çok mutlu oluyorum.kilo falan almadım çünkü ertesi gün biraz az yedim oldu bittiiii.Füs yemeğini yerken bende saçma sapan fotoğraflar çektim. onalrı da bu yazıya eklediiiiim.
bittiii
Cumartesi gününden beri iş yerinde tez yazıyorum.Gece 11 e kadar kalıyorum
sanırım deliriyoruuuuuuummmm